Zeer snel bezorgd

Zondag besteld, maandag om 1300 in huis

snelle levering, prima

Zeer blij met product

Snelle levering, goed verpakt, product nog mooier als op de foto

Goede communicatie

Niet het gehele aantal was op voorraad. Werd binnen 5 min contact opgenomen zodar ze alles in een keer konden sturen. Topservice

prettige messen om mee te werken een mooi product

één minpuntje

De geleverde goederen zijn ok qua kwaliteit/prijs en dus eigenlijk een 9 waard. Jammer dat het 15 dagen duurde...vandaar maar een 7

Goed communicatief bedrijf, zeer klantvriendelijk!

Ik had mooie bordjes besteld, werd goed op de hoogte gesteld dat de bezorging iets langer duurde dan gebruikelijk. Binnen 4 werkdagen was het binnen. Ontzettend goed verpakt (bubbeltjes plastic etc.).

Leveren zoals verwacht

Prima levering. Het product was na bestelling niet op voorraad en werden daar meteen netjes over geïnformeerd. Het werd uiteindelijk netjes geleverd op de verwachte levertijd. Product zat heel goed en beschermd ingepakt.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Kwaliteit

Topper, goede service, goede prijs, kwaliteit!

Misschien de volgende keer een plakker op kleven dat de inhoud van het pakket breekbaar is.

Goede snelle service

Snelle levering, goede kwaliteit, goede service bij vragen!

op internet 2 dagen levertijd

7 weken gewacht op ijscoupe glazen en communicatie langzaam

Goede service en vlugs afspraak geleverd

Werden netjes op de hoogte gehouden ivm nog niet voorradig en tegelijk aangegeven wanneer wel. Puike service.

Goede prijs en zeer snelle levering

Ik ben meer dan tevreden

Ontransparante kosten

Zonder duidelijkheid vooraf betaal ik ineens het driedubbele en bovendien wordt er BTW over kosten gerekend. Navraag leidde tot een erg onvriendelijke reactie.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Prima levering

Snelle levering, goed verpakt.

Uitstekend verpakt!

Van bestelling tot afleveren. Perfect geregel!

Super service!!

Verzendschade werd op zondag nog gefixed; nieuw bord nagezonden, super service!!!

Mooie borden, goed service

6 borden besteld. proces was eenvoudig. 2 waren beschadigd bij levering. Ik stuurde twee foto's van de schade en deze werden snel vervangen. zeer vriendelijke klantenservice. ik raad het aan!

Heel goed snelle levering artikels zoals beschreven perfect verpakt

Donderdag besteld, zaterdag in huis.

Ondanks dat niet alle borden van mijn bestelling voorhanden waren heb ik toch ruim bijtijds alle borden kunnen ontvangen.

Stevinstraat 6

9351VK Leek